High Heels is making me falling down on my knees

Grymt bra dag kan jag ju bara säga!
Dagen startade med, IA,  Engelska, efter det matte , lunch , komp, no & klassråd.
Dagen har gått ganska snabbt. efter skolan drog jag till sunpan och träffade pappa, han satt på nått uteställe och va med david :) Hade inte träffat han sen förra veckan för han drog till finland. Aja , helt plöstligt drog pappa fram en Mobilförpackning, och fatta om jag blev glad?! Har inte haft en mobil på typ 4 månader för att jag pajade den.. Men iaf , jag fick nytt minneskort , pengar till mobilen & pengar till imorgon. Valborg imorgon ju! Grymt kul hoppas jag det blir.
Har pluggat lite. Lyssnar just nu på High Heels - Mando Diao. DÖÖÖR för den låten just nu.
Men om en haltimme börjar Grey's Anatomy så det ska jag ju sjklart kolla på.
Juste , jag har färgat håret blondare oxå :) blev väll sådär.. aja nu ska jag plugga!

Paaarty

Over and Out

Kommentarer
Postat av: emmi

vad fick du för mobil? :)

2009-04-29 @ 22:17:13
URL: http://knoke.blogg.se/
Postat av: Jamie

Jag fick en samsung :)

2009-04-30 @ 17:03:12
URL: http://reinikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0