Mama i'm coming home!

Kom hem för en halvtimme sen typ. har var ute med emelie , gabbi , lovina , bianca , johnny & felix, rökt vatten pipa och har haft det jätte trevligt.Jätte länge sen jag träffade gabbi så det var trvligt. Haha , jag och emelie döpte en fet igelkott till marko (efter min pappa) efetrsom min pappa är tjock och det var igelkotten oxå och att han skullke åka iväg till finland och banta idag, som min pappa gjorde idag. Han åkte iväg på Biggest Loser i finland och han ska förlora en massa kilon och han kommer blir filmad varje dag och laget som vinner får 30.000 euro. Så det ska bli kul för alla men han är borta så jävla länge ju! Imorgon ska jag vara med Emelie. Vi ska träffas runt 1 nån gång. sen vet jag inte vad vi ska göra. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av True Blood sen ska jag gå och lägga mig. Skriver mer imrgon! Ciao!


Sista bilden av pappa innan han åkte idag.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mami



Tusen och åter tusen stora varma kramar på din

14-årsdag, mitt Hjärta!



Jag älskar Dig till solen, och tillbaka...

....glöm aldrig det!!



I 14 år har du gjort mig stolt

över att vara din mamma, och jag vet att det

alltid kommer att vara så.



oo00oo~Love You~oo00oo



Mamma

2009-08-18 @ 01:22:54
URL: http://humlemums.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaaaack <333

2009-08-18 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0