Reinikainen,Rouhonen,Skalman,Vänni,Tolvanen, m.m

Jag vet nu vad det var jag saknade så jävla mycket! Min släkt! Det finns inget bättre än att sitta med hela finska släkten och bara prata , även ifall jag nu bara förstår typ hälften av vad alla säger eller att man får typ klaustrofobi för att alla ska sitta i bastun samtidigt. Eller att man lyssnar på finsk musik som är dålig upp till 100 % men endå kan man alla låtar utantill för att så är det bara. Eller att typ hälften av alla i släkten blir för fulla för att veta vad dom gjorde för 2 minuter sen. Eller pilkastning och nattbadning eller bastutävlingar med släktens bastugalning eller att kusinerna vill rida rygg hela tiden och vara med en 24/7! Det är det här jag har saknat kom jag på! Visst kanske alla i stockholm har det kul för att dom går på en massa fester och det men nej , det här är fan det bästa! Det som hade vait ännu bättre är ifall min mamma och mina närmaste vänner skulle va här! Det hade vart det bästa. Nu ska jag tillbaka till mina galna släktingar!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Åååå finaste Jamsi!



Vad fint du skriver om släkten! Jag hoppas dom läser det här, för jag tror att de skulle bli väldigt varma i själen... och jag blev det med av dina ord.



Puss o kram hjärtat! Älskar Er!

/Mami

2009-08-05 @ 00:06:12
Postat av: Bianca

hoppas att du har det bäst med släkten i finland.

Här i stockholm saknar vi dig, extremt!

2009-08-05 @ 22:39:33
URL: http://ingvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0