SUNSHINE <3

Nu sitter jag hemma hos min sunshine som jag har saknat oändligt mycket! Vi har inte träffats på hela sommaren ,
Tidigare idag träffade jag bianca och emelie och vi var hemma hos emelie och kollade sex and the city och åt chokladmuffins som bianca satt på, haha! Sen drog vi hem till mig och var där en liten stund , sen tog vi vattenpipan och filtar och gick ut på gården och hade det mysigt och pratade en massa. Imorgon ska vi typ till UNG08 och bara kolla läget. Och senare på kvällen blir det middag & bio med pappa innan han åker bort i 3 månader, han är mitt allt. hur ska jag klara mig!? aja , jag har min mamma & mina vänner. Nu ska jag hoppa i säng med emelie och kolla SATC. Skriver mer imrgon! Ciao bella!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0