Suomi <3

Nu sitter jag i bilen hem med en massa kings of leon , peps persson, håkan hellström , michael jackson m.m på full volym påväg till båten. Kommer sakna allt och alla i finland. Dom feta middagarna med minst 40 pers och alla fester och alla bastudagar men bad och en massa pilkasting och en massa övergenerösa släktingar när dom har druckit. Jag kommer oxå sakna mina kusiner som är världens sötaste! Eller hur jag alltid får panik när jag badar i vår sjö för jag vågar inte stå på bottnen och hoppar upp på min lillasyster som råkar bli att jag dränker henne. haha!  Eller att hur jag kämpade för att vinna över släktens bastugalning , och jag vann! Eller att mummiie(farmor) kan bli sur på en för ingenting och börja svära på finska men det enda jag gör är att garva? Inget av det här finns i sverige. Vilket gör att jag blir lite smått deprimerad. Men nu kommer jag hem till min mamma , min hund , mina vänner , speciellt Bianca % Emelie, och min A. Det är det bästa.
Imorgon är jag hemma i sverige, och det ska bli väldigt skönt med sorligt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0