6 december

Kvällen började med att taxin kom och hämta oss. Drog till restaurangen och träffade på en massa, tog en drink och satte mig vid långbordet. Satt och snackade med brorsan i 1 tim typ! Hälsade på många personer. Tjatade dit pontus oxå. Efter 2-3 timmar drog jag och pontus till solna och träffade en massa männsikor. Kvällen var trevlig och jag & pontus drog lite senare tillbaka till retaurangen och stannade där tills det stängde. Tog taxi hem och pratade en massa med pappa, vi kom fram till ett väldigt sorligt beslut. Jag kommer inte spela tennis något mer under 9:ans årgång. Måste fokusera mer på skolan och det kan jag inte ifall jag spelar så mycket som jag gör. Detta blir alltså min sista vecka tennis från och med imorgon. Iaf efter ett tag gick jag och la mig i sängen & kollade på vänner och smsade med trevligt folk. Det var min lördag. Hur var eran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0