Båtresa & Finland

Igår kom jag och bainca hem från båten , vi hade skit kul och såklart den dagen vi ska åka hem kommer det sol! Och jag brände mig som fan! Igår var vi hos johnnie oxå, fick skjuts oxå. jätte snällt! Jag, Bianca & mamma var helt galna oxå! Stod och dansade en massa! Jätte kul , sen kom alex och vi gick ner och handlade glass kl 11 typ. haha! Sen slutade det med att alla sov här! Nu måste jag stressa sönder för att packa klart och sen klockan 3 kommer sanna och hämtar upp mig. sen drar jag till finland! Kommer hem 11 augusti :( skulle ju igentligen åkt på kryssning med emelie men nej blev inte så.
Jag kommer nog att svara på alla era frågor i finland istället så ni har tid på er att fråga en massa! Jag har en massa läsare men ingen kommenterar , kom igen nu! Men nu får ni smsa en massa och sakna mig mest för jag kommer sakna en massa människor! Ciao / Reinikainen.blogg.se




Nu fick ni 3 jääätte snygga bilder på mig. haha nej skojja!
men det får duga sålänge

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg!

kanske du kan hjälpa mig med design?!

ha det bra :)

2009-07-31 @ 12:37:52
URL: http://neam.blogg.se/
Postat av: Mami



Hej mina Älsklingar!



Jag saknar er jättemycket, och räknar dagarna tills ni är hemma igen. Jag vet att ni inte har tillgång till dator vid stugan men skriver ändå. :o)

Vi ses den 11:e!



Puss och kärlek från Mamma

2009-08-03 @ 00:18:55
URL: http://humlemums.blogg.se/
Postat av: smilechild @ bdb ^^ (Lisa :D)

Du är så söt!!! :D<3

2009-08-22 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0