HONEY , I'M HOOOOME!

´Nu är jag äntligen tillbaka bloggen , och jag är mycket brunare och är mycket hesare och har en massa nya underbara vänner som jag saknar otroligt mycket!
Men det har vart galet roligt att träffa alla gamla vänner som t.ex Olle,viktor,ada,alex,carin,moa,sandra,jimmy,david,anton,alex,sofie och en massa andra vänner! Nu känns det jobbigt & tråkigt att åka ifrån alla dom underbara vännerna och att det var mitt sista år suger ännu mer. Men man får vara glad för alla minnen. Men det jag kommer sakna mest är nog själva stället med alla underbara vänner och ledare & tänka på hur kul man har haft. Nej nu ska jag inte sitta och skriva så här, nu ska ni få några bilder istället!
















Over and Out

Kommentarer
Postat av: carin

jag saknar dig.. jag och moa borde dra te sthlm å träffa dig?:)<3

2009-07-28 @ 14:32:54
URL: http://mancini.blogg.se/
Postat av: carin

jag saknar dig.. jag och moa borde dra te sthlm å träffa dig?:)<3

2009-07-28 @ 14:32:58
URL: http://mancini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0