I party like a rockstar!

Nu sitter jag hos frisören och väntar på att bianca och hennes mamma blir klara med håret :) Igår träffade jag bianca för en fika sen gick vi till åhlens och shoppade lite , jag fixade mina naglar som blev jätte fina oxå. Det blev så att jag sov hos bianca och vi hyrde film vilket var legaolly blonds 3 vilket inte va så bra som jag trodde den skulle va. Imorgon åker bianca ut med båten igen och på måndag åker hon till yxland så jag kommer inte kunna träffa henne innan jag åker till finland på söndag. Och emelie ska kanske flytta vilket jag är ledsen för men glad för hennes skull, jag kommer väll upptadera ganska mycket nu när jag bara sitter här och väntar! Men nu måste jag oxå bara påpeka ,  alla mina läsare suger på att kommentera! seriöst? är det nått ni verkligen vill veta om mig så skriv en fråga i inlägget under! va inte rädda!


2 jätte snygga bilder på oss som togs för typ 15 min sen.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0