And you don't want to think no more , i found you past out on the bedroom floor.

Idag har det var en ganska chill dag , fick oxå reda på att jag börjar 5 över 2 imorgon och har bara 2 lektioner vilket är suuuper! Idag efter skolan drog jag och bianca hem till henne och drack latte och åt kladdkakemuffins.
Jätte mysigt!
Som några kanske vet så tycker jag att min blogg är supersuper tråkig. Och jag kommer lägga ner bloggandet ifall ni inte börjar kommentera eller skriver vad ni vill att jag ska blogga om.


Jag saknar mitt håt :'(

Over and Out

Kommentarer
Postat av: emma

din blogg är bäst

2009-06-03 @ 16:59:58
Postat av: Anonym

du får inte lägga ner den för den e skitbra

2009-06-03 @ 17:44:24
Postat av: emelie

du vet att jag läser din blogg gumman & det gör jag för att du bloggar bra men uppdatera med förfan :)

2009-06-03 @ 23:09:01
URL: http://madeofhonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0