Michael Joseph Jackson, King Of Pop

Igår var det jätte mysigt , vi var runt 20 stycken typ i duvmossen och lyssnade musik och grillade.
Jätte trevligt , kom hem runt halv 2. När jag satt i hallonbergen påväg hem ringer mamma och ba Michael Jackson har dött. Hjärtstillestånd. Galet , inget jag kunde tro. Och jag tycker så synd om min storasyster Jessica för han är hennes största idol, hon skulle åka till london i sommar och kolla på hans sista konsert, hon grät så mycket! Och jag vill hälsa gabbi och hennes familj att jag är så ledsen för deras skull , för gabbis lilla ängel blondie gick bort i förrigår.
Rest In Peace Michael Joseph Jackson, The King Of Pop. 1953/2009
Rest In Peace Blondie.  2003/2009
We love you!


Michel Jackson

Älskade Blondie

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mami



Ååååååå! Lilla fina Blondie! :o(



Ingen mer gullunge att gosa med på tennisträningarna.



Varm kram till Gabbi, och hennes familj.

2009-06-26 @ 19:23:52
URL: http://humlemums.blogg.se/
Postat av: Bianca

vi alla saknar henne.

2009-06-26 @ 23:00:56
URL: http://ingvardsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hände? RIP

2009-07-02 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0