Nord Electro

Hej bloggen! Igår vaknade jag upp hos Corney och så drog jag,bianca och emelie till kista och fikade högst upp i Kista Science torn. Jätte mysigt! Efter drog vi hem till bianca och badade , jätte mysigt! Sernare på kvällen drog vi ut och gick runt i sumpan , stötte på grossi,rasmus,luka & niclas. Ganska komiskt. Ikväll blir det grillfest i duvmossen med en massa trevliga människor, alla ska typ träffas kvart över 7 utanför pris extra. Skulle egentligen fixa mig hemma hos bianca men vene om jag pallar , tror jag fixar mig här istället. Känns mycket lättare. Ikväll har jag ingen aning om jag ska sova nånstans eller hemma. Aja vi får se! Nu kan ni får lite bilder från igår!





Over and Out


Kommentarer
Postat av: Bianca

vi får köra lunch på taket igen någon gång, dock utan kyckling-mackor (jag kan fan inte äta dem eller något annat utan att spilla):D

2009-06-27 @ 15:15:44
URL: http://ingvardsson.blogg.se/
Postat av: Jamie

haha , ah!

2009-06-27 @ 15:48:49
URL: http://reinikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0