Use somebody!

Guuuuud , vad soft helg! I fredags var det party at gabbi's. I går var det bröllop+ fest på klubben. Efter ett tag på klubben ville jag dra på nån annan fest så jag och frida skulle till villafest i brommaplan, men ändrade planer! Jag drog till anna q place och va på fest där med först båda annorna , alice & linnea. Efter en stund drog anna j och då stack alice och träffade Bella, Simon, Magnus & Kusko. Alla sov hos anna och det var party heeela natten. Haha , kollade på skräckfilm och Sex and the city the movie.. hehe.. kul var det iallafall! Juste jag blev petad i ögonen , hoppad på , strypen av alice! , örfilad, haha alice är VÅLDSAM när hon är full. Men nu ska jag faktiskt fixa mig och senare får ni bilder från bröllopet och från annas place. Puss!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0