Grym sarginkastning & blodutgjutning

Igår hade vi ju innebandy cup. Gick inte såå jätte bra.. Andra matchen blev jag väldigt skadad. Jag sprang med full fart för att ta bollen , men tjejen som hade bollen drar fram benet så jag flyger in i sargen med huvet före. Så jag ligger kvar på marken och gråter och skriker för det gör så ont och alla mina lagkamrater bär mig från planen medan det andra laget tar bollen och gör mål. Och domar jäveln säger att det gills. Och hon som fällde mig fick ingen utvisning & vi fick inge frislag eller nått. Så typ alla i mitt lag börjar skrika på domaren men han säger att det inte gills eftersom jag ställde mig upp , men vilket jag inte blev.. + jag fick en huvudskada vilket borde fått utvisning. Men ikke! Så nu är mitt knä fucked up , blodutgjutning i låret , blåmärke i ansiktet , andra låret  & på armbågen. Jag är heeelt blåslagen på kroppen så det är ju skit kul . Går på fucking kryckor. Aja det är Life of Ryan marathon som jag ska fortsätta kolla på . Puss!
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0