15 YEARS OLD.

Grattis på dig. 15 år. Alice Viklund. Det här året kommer vara ett av dom svåraste i ditt liv antagligen. Väldigt mycket känslor finns vid den här åldern. Det här året kommer allt kännas mycket jobbigare. Men vissa saker kommer kännas mycket lättare. Ibland kommer du inte ens veta vem du är och vad du gör här. Men ibland kommer du se allt väldigt klart och vara lycklig. När allt är extra tufft kommer dina närmaste att stå vid din sida och lyfta dig upp igen. Du har hjälpt mig igenom mycket, nu är det min tur att stå vid din sida och hjälpa dig upp på fötter igen.
Grattis på dig fina alice. 15 år. Idag. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: annaQ

åh, fint!

2009-11-22 @ 22:49:54
Postat av: alice

Åh, min sylt! Tack. Och du vet att jag alltid finns här. Love you bästa. Puss.

2009-11-23 @ 19:12:37
URL: http://enkelv.blogg.se/
Postat av: Jamie

tack , love you

puss

2009-11-23 @ 19:33:47
URL: http://reinikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0