SVAR FRÅN FRÅGESTUND!

Nu får ni svaren från frågestunden!
okänd
Hur gammal är du?
Jag är 14 år

Vart bor du?
Jag bor i Sundbyberg , Rissne med min mamma & Kista med min pappa och låtsasmamma

Vad har hänt mellan dig och bianca?

Det som har hänt mellan mig och bianca är löst nu. Men vi missförstådde varandra & jag gjorde ett misstag som jag ångrar. Men vi har sagt förlåt och allt är bra men inte som förut.

Vilken inrikting ska du gå på gymnasiet?
Jag har faktiskt ingen aning , jag lutar mot idrottsinrikting. Men är fortfarande inte säker. Har inte så jätte bra poäng så kan inte välja och vraka precis.

Emmi

favoritämne?
Mitt favorit ämne är idrott, utan tvekan. Men det jag oxå tycker om väldigt mycket är engelska.

Bästavän?

Min bästa vän är Emelie Sandsten http://madeofhonor.blogg.se

Favoritmat?
haha , det är väldigt svårt. Men nått jag kommer och tänka på nu är väll kycklingwok!

Drömyrke?
Nått med idrott iaf. Nått jag tjänar bra på! haha!

Emelie

Nu jävlar hun !
Säg 5 saker du inte skulle göra för mig.
Det finns inte ens 1 sak jag inte skulle göra för dig.
Du är min allra bästavän , och jag skulle göra ALLT för din skull.

Okänd
Är dina föräldrar skilda?
Ja det är dom.

Sara R
Favorit låt?
Just nu har jag flera olika men jag kan säga några jag tycker om lite mer.
Tokio Hotel - World Behind My Wall
Katy Perry - Thinking Of You
Mindless Self Indulgence - Never Wanted To Dance
Elvis Presley - That's Allright Now Mama
Green Day - 21 Guns. Det är bara nåra av alla låtar jag älskar

Favorit Band?
nu kör jag en topp 5.
1.Paramore
2.MSI
3.30 Seconds To Mars
4.Muse
5.Alter Bridge

Absolut Bästavän?

Fortfarande Emelie Sandsten

okänd

du har inte sagt hur du hade det i italien, var det varmt och vart var du ? kan du inte lägga in några bilder?

Jag hade det jätte bra! Jätte skönt att komma bort från kalla sverige och komma till ett land där det var 28-30 grader nästan varje dag. Badade,solade & SHOPPADE en massa. Jag var i Rom och på många andra ställen där jag inte kan namnen till. Jo jag kan lägga in några bilder nån dag men inte just nu.

Det var alla frågor, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0