I can almost see the sky when i need to close my eyes, you're the only thing that i'm holding on to.

Hej bloggen det var ett tag sen! I fredags blev det höstlov , galet skönt! På fredagen sov jag hos emelie & det var jätte trevligt. På lördagen var jag barnvakt m.m sov över i hanige. I söndags sov jag hos gabbi, vi va i stan mest hela kvällen. Drog till IO m.m och hyrde skräckfilm. Motorsågsmassakern vilket jag tyckte sög , skit dålig iaf. Igår tränade jag & gabbi tennis. Efter det drog jag hem , somnade och glömde totalt bort att jag skulle träffa gabbi. Så jag vaknade vid 7-8 och tänkte inte alls på att jag skulle träffa gabbi och drog till stan och mötte en jävla massa människor(sorry babe). Vi åkte typ överallt , vi åkte till alvik , upplands väsby. Efter det drog jag & sakura till ekerö och sov över där. Jag kom hem för en timme sen typ och jag har badat och fixat. Nu ska jag börja fixa mig sen ska jag ringa sako och fråga vad vi ska göra.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0