I'm falling to pieces.

Hur vi ska klara oss igenom det här har jag ingen aning om. Men jag tror att vi kan klara det, bara vi snackar om det. Men hur ska det gå när det verkar som om våran vänskap inte betydde nått för dig? Vad jag vet just nu är att jag är arg,besviken & ledsen. Rösten är trasig , tårarna rinner ner för kinden, dom går inte att stoppa. Tröjan är täckt av mascara och tårar. En stor del av mitt liv har fösvunnit , men som jag vill hitta igen. Men jag tror inte att jag kommer hitta samma person. Det jag vill komma fram till nu är att du var en av dom största personerna i mitt liv , men efter det här kommer inget bli detsamma.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0