Sunshine forever.

Idag blir du 15 år , och jag har bara känt dig i 2 men det känns som hela livet! Vi har så galna minnen så det finns inte! Du är den personen jag litar på mest , alla som har kommit och gått i mitt liv har du alltid stannat. Vi har sett varandra i dom värsta & bästa tiderna. Emelie , du är en så otroligt grym tjej så det finns inte! Din personlighet är fan det bästa & våran humor. Asså det går inte ens att snacka om. Det finns ingen som hon som kan få mig att skratta så mycket som när jag är med henne , vi kan skratta åt vad som helst. Men det jag vill komma fram till är att det är din dag idag & du fyller år. Jag kanske skriver det här lite sent , men bättre sent än aldrig.
Du är världens bästa och får mig alltid på glatt humör. Tack för att du är du.
Jag älskar dig allra finaste vän!











Det här är bara en tusendel på alla minnen vi har.

Over and Out
Sunshine

Kommentarer
Postat av: emelie

Ååh va underbar du är älskling !

Jag älskar dig så grymt mycket & du har rätt jag kommer alltid att finnas här för dig. Du betyder grymt mycket för mig min älskade vän !

2009-10-03 @ 17:56:26
URL: http://madeofhonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0