Thinking of you.

Ojojoj , det är över en vecka sen jag har bloggat, Men har verkligen inte vart på humör.  Den senaste veckan har det vart en massa problem som nu är lösta med min pappa, Men mamma har jag ingen aning. Iaf , den här veckan har vi haft Friskvårdsvecka. Vilket innebär Texmex goes wildlife in ursvik, Paddla Kanot , dansa hiphop & afrikansk dans. Blanda Smoothies , Hlr & simning vilket betyder at jag stod i hopptornet i en halvtimme och vågade inte hoppa.
Imorgon är det skoljoggen. Inte . Peppad . Kan . Jag . Säga! Aja , nu ska ni få lite bilder & musik som förlåt!












Låtarna som har räddat mig denna vecka ;

Vackraste låten. Katy Perry - Thinking Of You

 

 

Finaste Håkan Hellström - Ramlar

 

Självklart Florence Valentine - Där jag borde va

 

Favoriten den här veckan. The Script - Breakeven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0