vill du vara någon annan?

Har du någonsin känt att du kommer brytas ner?
Har du någonsin känt dig utanför?
Precis som på något sätt att du inte tillhör.
Och ingen förstår dig
Har du någonsin bara velat springa därifrån?
Vill du låsa in dig i ditt rum?
Med musiken så högt att ingen hör dig skrika
Nej du inte vet hur det känns
När ingenting känns bra
Du vet inte hur det är att
vara som mig .
Att skadas
Att kännas förlorad
Lämnad ute i mörkret
för att bli sparkad när du ligger ner
och känna att du bara har puttats runt
och att hela tiden vara på gränsen att bryta ihop
Och ingen är där för att rädda dig,
Nej du inte vet hur det känns att vara mig.
Välkommen till mitt liv
Vill du vara någon annan?
Är du trött på att känna dig så utanför?
Är du desperat för att hitta något mer
 Innan ditt liv är över?
Har du fastnat inne i en värld som du hatar?
Är du trött på alla runt omkring dig?
Med sina stora falska leenden och dumma lögner
när du på insidan blöder.
Nej du inte vet hur det känns
När ingenting känns bra
Du vet inte hur det är att
vara som mig

Ingen ljög nånsin direkt till ert ansikte
Ingen högg er någonsin i ryggen
Du kanske tycker att jag är glad men jag kommer inte bli bra
Du vet inte hur det är, hur det är att vara mig.
Välkommen till mitt liv.









Kommentarer
Postat av: Molls

simpleplan :o

2010-04-06 @ 22:05:10
URL: http://molliestefani.blogg.se/
Postat av: Jamie

oh yes.

2010-04-09 @ 13:21:53
URL: http://reinikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0