10 saker du inte visste om mig.

1. Jag funderar på att ta ett sabbaths år. Är för trött på skolan.
2. Jag älskar att sjunga, men bara några har hört.
3. Jag har världens bästa mamma och pappa som försöker hjälpa mig genom en tuff tid just nu.
4. Ett större Elvis Presley fan får du leta efter.
5. Jag har haft historiens största glugg. Men det växte ihop!
6. Jag har praoat på Inferni Online, ett internetcafé men min bästavän.
7. Jag har spelat tennis i 7 ½ år.
8. Min storasyster är som min bästavän.
9. Jag biter på naglarna.
10. Mitt längsta förhållande varade i 5 år. Men det var från 1an till 5an i lågstadiet.

Ja det var väldigt onödig information, men jag har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0