alla <3 dag

igår var en väldigt lyckad kväll. mycket dans & mycket skratt.
runt halv 3 drog jag & emelie vidare till solna för att hjälpa en killkompis som hade druckit en aning för mycket. men när vi kom dit så var han okej igen, vilket var bra! var hemma runt 10 över 3. och tjockisar som jag & emelie är så ska vi ju ha rostade mackor & obo'y så det har vi fixat och sätter oss på köksgolvet och jag har nog aldrig skrattat så mycket. magsår efter det. vaknade för en halvtimme sen typ. emelie drog för 20 min. idag ska jag fika med pappa & resten av dagen ska jag vara med emelie. hon ska bara min valentines date för i år! och jag måste plugga en massa oxå. inte kul! nej nu ska jag hoppa in i duschen. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0