Shh!

En liten pinsam hemlighet..

Jag har alltid älskat disneyfilmer! Jag vet, jag är typ 5 år i mitt huvud. Men jag har alltid älskat dom,

Anastasia, Herkules, Peter Pan, Alice i Underlandet, Skönheten Och Odjuret, Lejonkungen, Mulan, Törnrosa och Askungen.

Dom där är mina favoriter av disneyfilmer! Men en film jag älskade men endå var lite rädd för var Anastasia, p.g.a rasputin, ni vet den läskiga gubben som tappar sitt huvud och armar och är allmänt läskig bara. Anastasia är inte så mycket av en barnfilm när man ser blodiga benpipor och äckliga djur. Men gillar typ alltid musiken i filmerna. En favorit när jag var liten var Once Upon A December i Anastasia. Jag älskade dom fina klänningarna och dom fina balsalarna, jag satte alltid på mig en rosa klänning och dansade till den här med mina syskon!

Gamla minnen.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym



Och glöm inte den bästa av alla....



Konstiga katten i Alice i underlandet, när han ligger i trädet och sjunger något liknande detta: -Och en mumla som bryggde väääääzzz....



..du skrattade så du började gråta, och jag fick köra den scenen i repeat gång på gång, och du skrattade lika mycket varje gång.. :D



eller när Simbas pappa dör... åååååååh vad ledsen du blev.. lika ledsen varje gång...



<3 /Mami

2010-02-22 @ 00:52:03
Postat av: Jamie

hahah ah!

2010-02-22 @ 08:41:56
URL: http://reinikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0