hela världen är så underbar på bussen in till stan.

tryckandes,svidandes & hård smärta i hela kroppen. kan knappt lyfta mig ur sängen utan att jag ska känna att jag kommer gå sönder. hela dagen har jag legat och kollat på How I Met Your Mother. En serie som räddar mitt liv ibland. Har tittat klart på hela andra säsongen idag. Jag har bara legat och degat och tyckt synd om mig själv. Väldigt patetiskt jag vet, men inte ofta det händer. Nej nu ska jag börja på den 3dje säsongen och gör mig en kopp te. God Natt.

P.S
alice är för fin med sina texter på sin blogg. alldeles för fin.
enkelv.blogg.se

P.S 2
jag hatar jackie väldigt mycket nu för att ha tagit ut den fina cimon ur paradise hotel ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0