jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

där var vi, vi sprang runt och kastade snö på varandra och skrattade som aldrig förr. gav varandra dom väldigt fina kyssarna. jag frös och du gav mig din jacka & dina vantar. så oändligt dumt för du visste att du skulle bli sjuk. medans alla ropar på att vi ska skynda oss står vi där under en klar himmel medans det snöar och bara står så tätt intill så att jag kan höra dina andetag. jag visste att jag skulle falla för dig, jag var ett ord ifrån att falla för dig den kvällen. jag frågade dig vad du ville ha i julklapp och det du svarade va dig. jag vill ha dig i julklapp. jag föll. jag föll för hårt och jag det kommer ta ett bra tag innan jag kan resa mig upp igen. jag föll alldeles för hårt för dig. jag visste det. fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym



...älskar dig och finns för dig... alltid!..



2010-01-12 @ 18:16:11
Postat av: emma

jamie, du kan alltid prata med mig!

2010-01-12 @ 19:07:21
URL: http://turs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0