jag skiter i hur jag såg ut då eller hur jag var. det enda jag vet är att jag saknar hur vi var. vi hade det väldigt kul under den tiden, oavsett hur man såg ut.

jag vet att jag såg riktigt hemsk ut, men nu skiter jag i hur jag ser ut.

jag lägger inte upp dom här bilderna för att jag är stolt över dom, inte alls. utan för att jag vill visa mina gamla vänner att jag verkligen saknar dom och att det var en grymt rolig tid vi alla hade tillsammans. och att nu när jag ser er så har ni förändrats och det känns konstigt men endå skönt att vi ha kommit över det där. det här är inte ens ½ av alla bilder på oss. men jag skäms för mycket för att lägga ut alla andra.  men vill oxå bara påpeka att nästa gång en person kallar mig fjortis. kolla på dessa bilder och se hur jag har förändrats. jag kanske inte har förändrats som person men jag är jag & hur jag ser ut är något jag själv bestämmer och inte du, så kom inte till mig och påpeka hur jag ser ut och beter mig innan du har kollat på dig själv lite innan.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Vilka söööta små grisar!! :D

2010-02-01 @ 18:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0