Lite bilder av nyår.

Ja, gårdagen blev inte riktigt som planerat. Hade hur många olika ställen som helst att va på.
Början av kvällen var verkligen ette stort fiasko som jag och emelie blev riktigt deprimerande av. Mn kvällen vände efter att bussen kom när vi ville! haha. Allt slutade med att vi hamnade hos aria och vi hade det trevligt vilket var en chock. Vid 3 dyker cornelia,ida & mathilda upp och det blev ännu bättre! Jag träffade på en massa männsikor jag inte har träffat på jag vet inte hur länge. T.ex Jeremy! Ni ska få lite bilder av gårdagen. Har bara bilder från när vi gick ut men det får duga. Ha en bra fortsättning på 2010!



















Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0