Russian Roulette

Kom nyss ut ur badet, väääldigt behövande.
Slutade halv 5 idag, påvägen hem träffar man på alice,anna & sebbe. Allt slutar med att jag,alice,anna & sebbe slänger ner varandra i snökullar och vi slår i varandras huvuden och jag vet inte vad. hela mitt ögonbryn är svullet -.- haha! Juste , sov hos gabbi igår kväll. Väldigt trevligt! Imorgon har jag träning, jag och emelie ska kanske oxå till john bauer gymnasiet. Tänkte titta in där snabbt, ligger i liljeholmen så vi får se hur det blir.




Jag i detta ögonblick.

( juste , förlåt för alla webcam bilder. ni kommer snart få vanliga bilder. Systemkameran är fixad men ligger hos pappa, och han är tyvär i thailand just nu & didgitalkamerans batterier behöver bara laddas! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0