schoolination!

Nu bär det av till skolan, om typ en kvart. Har suttit och lekt lite med min webcam, superkul! Sov 2 ½ timme inatt. inte kul! Idag är det bara plugga som gäller efter skolan. Inte så jätte kul men det är nått som måste göras. Nej nu ska jag välja vilken tjocktröja jag ska ha på mig och sen möta emelie. Höres sen bitches!




Gud vad kul man kan ha med wecamen runt kvart i 9 på morgonen.
Nu kör jag en dagens här även ifall man inte ser så mycket.
Har en tunika från ellos.
Det står Rock And Don't Stop.
Mörkbruna tights - hm typ.
Ring - Gucci
Klocka - hello kitty! haha
och olika armband jag inte har en susning om vart jag fick dom.
Och en lite rockig sminkning. Man ser det inte på bilderna men har ett lite ljus rött läppstift.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0