From the country in to the city.

Idag kom jag hem fårn G's land. Väldigt skönt att få komma bort ett tag!
Snart ska jag kolla ifall det är några som lever, träffa pojken min oxå.
Jag är lite smått kär i min sidecut när jag har toffs! Inte visste jag att det var snyggt..
Och så är jag lite smått kär i mitt korshalsband, och kent! Men det har jag alltid vart men kärleken växer mer för varje dag! hehe. Nu kommer lite fula egopicz.




Och sen ska jag få lite creds i försök att göra en Alicepose i hennes ära, för att jag saknar henne och hennes underbart kloka ord väldans mycket.

(mobba mig inte för att jag ser ut som ett kioskmongo!!)

Kommentarer
Postat av: alice

blir rörd! lova att vi hänger när jag kommer hem och när vi börjat gymnasiet och så. annars kommer jag bli ledsen. puss kära du.

2010-07-06 @ 23:44:51
URL: http://enkelv.blogg.se/
Postat av: Jamie

jag lovar tusen gånger om för gör vi inte det blir jag deppmode i år! saknar dig , så du får komma hem nu!

puss på finaste

2010-07-07 @ 00:45:05
URL: http://reinikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0