Meet Me On The Equinox

pojken min kommer snart. vaknade upp hos gabbi efter en trevlig kväll med amanda,mollie,gabbi. Först blev det tanto där det var helt dött och en clown. Sedan blev det rålis men som oxå var dött förutom ett gäng som dunkade rock på högsta volym. Så vi satte oss ner och tog ett glas. Bussen påväg hem till gabbi så träffa vi en massa roliga personer. Ena sekunden säger dom att man är väldigt vacker och andra sekunden säger dom att man ser ut att vara 27 år gammal. Vilket jag ser som en stor förolämpning!!!!! men kvällen slutade hemma hos gabbi med en massa prat och karaoke vilket var trevligt. ikväll blire film marathon med pojken! as nice, och sedan ska man träffa den finaste flickan på jorden som jag inte har träffat på hur länge som helst! har vart utan min pojke och min bästavän alldeles för länge! nej nu ska jag städa mitt rum lite till så att han vågar sätta en fot här iallafall. mitt rum ser ut som et bombnedslag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0