in loving memories.

nu vet jag att du kommer få det bättre där uppe. med mormor. vi älskar dig & kommer sakna dig ofattbart.
just nu har jag inte mycket mer och säga än att jag älskar dig, jag kan inte få fram orden om hur jag känner mig nu när du är borta. jag hoppas att du ser det här, jag måste tro det för jag fick inte se dig en sista gång. när ambulansen tog iväg dig kunde jag inte vara kvar, jag kunde inte se min morfar åka iväg och dö. för jag visste att det skulle hända. men jag hoppades på att du skulle komma tillbaka. men nu har du det bättre där uppe och jag älskar dig.
Rest In Peace morfar. We love you.

Kommentarer
Postat av: emma M

gumman! åh.

finns för dig alltid, tro mig vet exakt hur dedär känns.

& hur jobbigt de kan bli i familjen.

loveu

2010-06-18 @ 18:40:47
URL: http://turs.blogg.se/
Postat av: J

tack så mycket, det betyder mycket!

loveu2

2010-06-19 @ 18:46:54
URL: http://reinikainen.blogg.se/
Postat av: Adgar

åh va sorgligt :( men fan va sjukt, min morfar dog också nyligen, exakt samma datum som din också :S ta hand om dig Jamie! puss

2010-06-27 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0