Thank you

hon som jag älskar väldigt mycket.
hon som jag inte klarar mig utan.
hon som man berättar allt för.
hon som man kan lita på.
hon som förstår en.
hon som man kan gråta hos.
hon som älskar en för den man är.
hon som man skrattar högst och mest med.
hon som man alltid, vad som än händer, kommer älska.
hon som jag menar varenda ord jag säger till.
hon som alltid menar väl.
hon som är som en syster.
hon som man kan säga ifrån till, utan att det blir bråk.
hon som är världens finaste människa.
hon heter Emelie Sandsten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar dig min fina vän, oavsett vad som händer.

2010-03-27 @ 16:19:32
Postat av: Jennifer

naaaw!

2010-03-27 @ 18:44:01
URL: http://jjcr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0