Don't say a promise if you can't keep it.

Du lovade mig att du inte skulle förändrats. Du lovade mig att du skulle vara du även ifall det blev ni två. Du lovade mig det. Du lovade mig att jag inte skulle behöva gå igenom det här som med din förra. Du lovade att du alltid skulle stå på min sida, oavsett vad. Du lovade att aldrig ta han före mig. Men allt det du har lovat, har du redan brytit. Efter en sån kort tid. Och ser du hur det har påverkat oss? Det verkar vara tomt mellan oss. Vi ignorerar den andra när man ser den i skolan. Hur fan kunde det bli såhär? Jag kan inte fatta att jag gick på det där igen, allt du sa att du skulle hålla gick jag på. Samma skit som förra gången. Och den här gången kanske inte jag är kvar när det tar slut mellan er. Jag orkar inte vänta så länge. Lova aldrig någon något ifall du inte kan hålla det. Allt är bara bullshit.

Kommentarer
Postat av: B.

Om hon nu inte kan förändras, Även efter att ha lovat. gäller det då oss alla?

Eller oss tre. Om man fortfarande får kalla det "oss tre".

2010-05-26 @ 19:32:16
Postat av: J

jag vet inte om man kan kalla det "oss tre" längre. jag önskar verkligen att man kunde det men jag tror inte det. tror inte ens att man kan kalla mig och E tighta längre efter det som har hänt.

Jag vill fortfarande försöka fixa våran vännskap..

2010-05-26 @ 23:32:50
URL: http://reinikainen.blogg.se/
Postat av: B.

Jag vill ändra tre till två. får jag det?

2010-05-27 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0