Meeting Håkan!

Inget bloggande har jag gjort på sistone, men har antigen vart upptagen, vart i ett annat land, skadat mig eller helt enkelt haft ett liv. Idag är det fredag. Superduper! Efter orientering idag drog jag till gabbi, påvägen hem träffade jag alice,anna,linnea & anna. Fikade snabbt och drog sedan till hedmans. Det är spelning där ikväll och pappa vill så gärna att jag ska komma så ska se ifall jag hinner komma förbi snabbt. Ska promenad med Alice vid halv 8 oxå. Och sedan tror jag att det bär av till alex, men vet inte om jag har orken. Kanske tittar förbi en snabbis. Felix undrade oxå om jag skulle med och åka skateboard men tyvär var jag tvungen att säga nej p.g.a av min fot som jag har skadat. Typiskt mig att fastna med foten i ett cykelhjul.. nu är det bara att lyssna på bra musik tills man rullar till duvbo!
Ha en bra fredag!



Skatepark i Norrköping 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0