Bara du och ingen annan.

Du tycker att jag är vacker utan smink. Du tycker att jag är rolig när jag berättar skämtet helt fel. Jag vet att du förstår mig så jag låter mina skyddväggar försvinna. Innan du träffade mig var jag ett vrak och allt var ganska tungt. Men du förde mig till liv och nu varje år i februari har jag nån att fira alla hjärtans dag med. Låt oss gå hela vägen ikväll. Ingen ånger , bara kärlek. Du och jag kommer vara unga för evigt. Din kärlek för mig att känna mig hög. Sättet du får mig att känna gör att jag inte kan sova. Låt oss rymma och aldrig nånsin se tillbaka. Mitt hjärta stannar varje gång du tittar på mig och varje gång du bara snuddar mig så tror jag på allt. Det här är verkliget så ta en chans med mig min älskade och se aldrig tillbaka. Jag har äntligen funnit dig, min saknade pusselbit. Jag är hel nu. Jag får hjärtrusning varje gång jag hör dig. Det som får mig på fötter är att veta att du är min. Bara min.
Låt oss gå hela vägen ikväll. Ingen ånger , bara kärlek. Du och jag kommer vara unga för evigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3 <3

2010-09-21 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0