Bara för att

Cha Cha bloggen, Jamie här! (lovade love att skriva så, haha)
Ledsen för den dåliga uppdateringen igen! Men det är ju lov, apropå lov så är det sista dagen idag! Eller sista kvällen då man kan ha skoj iaf.. Iaf, igår var jag på tyresö! Festade, badade jacuzzi med roligt folk, lyssnade på halv bra musik haha, och umgicks! Väldigt trevligt, sov även över så idag har vi för mestadelen bara legat i solen och tagit det lugnt, hoppat studmatta, suttit på en varm buss! Skulle egentligen med amanda och fika men hade ingen ork för det verkligen! Helt död nu. Öhm, igår på dagen så åkte jag,amanda,erica och kajsa till badberget i nockeby. Jens var även där. Vi lyssnade musik, åt goda sallder, satt i solen och erica och kajsa badade!!! Galna brudar. Jag och amanda åkte hem till henne runt 5 kanske? Gick och käka på max, drog hem till henne och började fixa oss, träffade oxå vibo & rasmus. Sedan åkte vi till tyresö. Dagen då jag träffade en vän så åkte jag till hallonbergen, träffade lite folk, gick sedan till kaninburen med bianca där det satt folk som vi va med en stund, sen begav jag och bianca oss mot solna där vi gick hem till amanda där det var fiesta. Dansade och hade väldigt trevligt där med! Alla drog runt 4 kanske, amanda och jag gick till max och käkade, väntade på charlie och fabian! Sen gick vi till amanda och alla somnade! Det här har jag gjort dom 3 senaste dagarna! Jag sammanfattade det lite snabbt. Ikväll kanske jag, amanda och några ska på nattbio. Scream 4 tror jag det blir! Måste ju utnyttja sista kvällen! TTYL


För nån timme sen, schliiiiiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0