Happy Birthday Big Sis'

Heeeej!
Sorry att jag inte uppdaterade innan jag drog ut men hade sjukt stressigt!
Iaf, började fixa mig och så. Drog sedan upp til min syrra och var där ett tag, kom ner igen och fixade klart mig. Gick till tuben och mötte Kevin och Lucas. Vi åkte sedan till sumpan och drog till Johan. Där var Adde,Tim,Medhi, Johnnie,Adam,Pontus,Roro, och typ 5 brudar och 3 random killar haha. Efter ett tag drog alla tjejer så var ensam kvar med det var kul ändå. Dansade, snackade & hade det allmänt trevligt bara. Vid 4 började alla röra oss. Ja det var väll den kvällen haha. Nu sitter jag i rummet med musik på högsta och med solen i ansiktet! Asmysigt. Ska strax hoppa in i en dusch och sedan ska jag vänta på att min kära syster kommer hem till oss för det är nämligen hennes födelsedag! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0