Heartbreak Warfare

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på John Mayer. Mums på han.
Min dag har vart asmysig. Drog till skolan och fick reda på att jag inte hade nån lektion! ASNICE. Senare åkte jag och amanda hem till henne och pratade lite skit. Sedan kom ebba och testade lite balklänningar. Vi pratade ännu mer skit. Vi satt även på balkongen och stekte i solen med musik och trevligt sällskap. Sen blev det solna för en fika, kom massor med folk som man inte umgåtts med på ett tag så det var trevligt att se vissa ansikten. Var påväg hem vid 7 men amanda övertalade mig att käka på pizzerian med henne, ebba & jocke. Sen kom marcus och robin och så stressade jag hem för att inte missa BigBrother. Träffade på ännu mer trevligt folk i rissne som jag håller kärt.
Ja, sen kollade jag på BB och sedan hamnade jag här. DÖTRÖTT men måste verkligen plugga.. otaggad CHEY.
Hehe nu fick ni ett långt inlägg om min dag. Kommer antagligen blogga om en stund. PUSSEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0