Hungry Eyes

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Yessir
2. Är du lycklig?: Ibland
3. Är du uttråkad?: Njaa, mest trött-
4. Är du ledsen?: Lite kanske.
5. Är du italienare?: Nope
6. Är du cool?: Det är klart jag är.
7. Är du från Irland?: Lite
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, dom har aldrig varit det heller.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Med den rätte, så ja.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Många gånger.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Senast idag.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja.. det var väldigt läskigt.
7. Är du kär?: Nej
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Åh ja, har det uppspelat om & om igen i mitt huvud om hur det blir.

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Inget av dom.
2. Hår eller ögon?: Ögon.
3. Katter eller hundar?: Kissekatt.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga “vanliga” kompisar?: Några få, utan tvekan.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola Cola is the shiiiat!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Både och. Beror på humör.
7. Pengar eller lycka?: Lycka
8. Dag eller natt?: Natt.
9. Msn eller mobil?: Mobil UTAN tvekan.

ÅTTA “HAR DU NÅNSIN…”

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, hehe..
2. Brutit nåt?: Ja, senast var det nyckelbenet för nån månad sen.
3. Gjort nåt du ångrar?: Åh det gör jag hela tiden.
4. Hoppat Bungee Jump?: In the future.
5. Ätit en hel tårta?: Nej, delade en hel tårta med en gammal vän. Åt halva var.
6. Gjort bort dig offentligt?: Men hela tiden typ.
7. Gråtit när ett husdjur dog?: Nej det skulle jag inte påstå.
8. Velat försvinna?: Ja, det har nog alla velat.

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Pontus.
2. Telefonsamtalet du fick: Min bästavän Oscar.
3. Personen du var med: Mina systrar och mamma, om inte familj var det pontus.
4. Roligaste grejen som hänt idag: Dansat till spice girls med syster.
5. Personen du smsade: Tobias.
6. Personen du tänkte på: ...
7. Du skrev till på Facebook: SnyggSebbe.
8. Du kommenterade: Va?
9. Du tillbringade natten med: Pontus.
10. Du kramade: Pontus tror jag det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0