I can count on you like 4 3 2.

Igår var det skola, det var faktiskt kul! Träffade mina fiiinfina klasskamrater!
Åkte sedan hem, gick upp till systern min där hon var med flickas sin. Drack kaffe, lyssnade musik, berättade roliga historier och åt sushi. Åkte sedan till solna och solade solarium med fina amanda! Skönt att bara träffa henne en snabbis för jag behövde få ur mig lite hemlisar. Hehe, nu ligger jag i sängen och lyssnar på bra musik. Har faktiskt ganska tråkigt. Jag, lillasyster, låtsasmamma & pappa kanske skulle på bio senare ikväll. Kolla på den tecknade filmen RIO höhö. Tecknat for the win! Neeej nu ska jag hitta på nått kul. TTYL

Öh, typ bjuder på den.

Lite småkär i min ring, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0