Dance til' you drop

Skrev ett inlägg igår innan jag åkte men såg nu att det inte kom upp. Igår tog jag och min syster t-banan mot kungsträdgården. Hoppade av i fridhemsplan och tog sedan tuben till alvik. Bytte till nockebybanan och hoppade av i ålsta gård(?) Gick till erica där det var trevligt folk, körde många drickspel där mycket sanning kom fram. Haha.. Hade roligt iaf, dansade och pratade med nya personer. Var upprörd en liten del av kvällen men det löste sig. Det var väll 5 personer som sov kvar. Vaknade runt 9 imorse men somnade sedan om. Vaknade vid halv 11 och åt sedan en god frukost med fina människor och pratade om gårdagens händelser. Åkte vid 12 med amanda, så sprang vi in på ica och köpte en varsin sallad. Vet inte varför men hade en väldigt stor craving efter räkor haha. Så köpte en god räksallad. Kom hem 1 och nu har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, är jätte trött verkligen! Vi somnade ju runt 5 så har inte sovit såå jätte länge. Ikväll är det lite osäkert på vad som händer, men det löser sig alltid. Ska kolla klart på O.C nu och sen hoppa in i en lååång dusch! Bilder kommer nog sen, TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0