Knas i orten!

Hej! Dålig uppdatering men jag har många skäl! Efter Ph igår så drog jag hem vid 2 och när jag kommer in i mitt rum så sitter pontus vid datan och roro ligger i sängen och kollar film. Sjukt random, jag vet! Nej men så chillade vi ett tag tills typ 4 och sen drog dom och då drog jag till Jamie Lees kompis. Och där var det massor med folk och fult drag! Vid 6 tog vi en taxi till bromsten hem till danni i hennes hus. Och alla hade askul där, vi lyssnade på musik och dansade och hade det awesome! Vid 8 när solen gick upp så gick några av oss ut och solade och vissa gick och la sig! Yeeey jag fick lite färg haha! Vid 2 började alla röra sig hemåt och vi alla gick till pizzerian! Käkade lite gått. Och sedan var jag och Jamie Lee påväg hem mig och så såg vi en medvetslös kvinna som låg och typ dog så ringde vi ambulansen och det knasade som fan men tillslut löste det sig! Så nu är jag och jamie hemma och ska strax gå och lägga oss. Vi ska sova några timmar sedan blir det utgång! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0