Vid brasan vid vattnet.

Nämen Tjeeeena! Kom precis hem efter att marcus & robin följt mig hem.
Igår drog jag till Nockeby. Träffade robin,marcus & jocke i rissne centrum. Åkte sedan till vreten och tog bussen mot Nockeby, kom på massa folk i Bromma och sedan var vi framme. Trodde inte att jag skulle träffa folk jag kände men det gjorde jag så det var trevligt! Var runt 100 pers kanske. Typ 5 olika brasor och skön musik. Satt mest vid vattnet med folk jag kände och delade på filtar och sjöng AIK låtar, och hade det allmänt mysigt. Runt 12 kanske vi drog hem för att det började bli väääldigt kallt. Var väll hemma hos robin vid 1 halv 2 med Marcus,Robin & Nisse. Vi kollade nån film och sedan slocknade alla. Alla vaknade runt 9 imorse och vi har kollat på massor av roliga filmer, lagat lunch, suttit lite i solen och bara slappat hela dagen. Vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Antagligen bara slappa och kolla film. Annars träffar jag väll vänner. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0