Are you fucking kidding me?

Påväg till skolan- Bussen är försenad 30 min, det SPÖREGNAR, bussen är tvungen och stanna på nån jävla bro pga av en olycka. Mitt paraply går sönder, jag står i spöregnet och väntar på att få gå över övergångsstället. Självklart så ska en biljävel köra så nära som möjligt övergångstället i en vattenpöl och jag får vatten över HELA mig. Sminket rinner, ny fixade håret fullt med grus och vatten och kläderna är dygnsura. Bara nått sånt här händer mig..
Jo, min dag startade ju inte så bra.. Men resten av dagen har varit as skön. Skolan var chill och träningen var grym.
Känns verkligen kul att börja spela tennis igen. hur underbart som helst. Lyssnar musik, kollar igenom lite roliga bloggar och är helt död i kroppen, ska snart börja på amandas läxa. Är världens bästa vän som gör det åt henne lixom ;) Nej men är faktiskt ganska duktig på engelska och amanda fattade inte och då sa jag att jag kunde göra den åt henne. Imorgon börjar jag 8, skiiit segt. Måste kolla upp när jag slutar oxå, ska träffa Ebba en stund!
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0