Första träning & Macbook

Tjaaafan.
Måndag idag. skön dag som fan. Fick min macbook.
Btw! Tänkte jag ska berätta lite saker för er som ni kanske inte vet nu när det har gått ett bra tag sen jag bloggade.
  • Jag går nu på Plusgymnasiet , på stylist linjen. Så går ej kvar på Klara Norra, Samhäll/Ekonomi. Men tyvär går jag fortfarande första ring. (Eftersom jag bytte linje måste jag börja om heeela skiten)
  • Fyllde Nyss 16 år oxå, wihoo!
  • Öööhm, juste! Var i london för ett pyttelitet tag sen, träffade rihanna bl.a
Kommer inte på så mycket nu, men lovar att skriva när jag gör det. Och tveka inte på att fråga heller. Lovar att jag nog svarar på det mesta.
JUST NU; ligger jag i sängen, kom nyss hem från min första tennisträning på 4 månader, och kan säga att jag är helt död nu. Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv som under det där timmen haha.
Imorgon, har vi några stylist timmar & sedan 1 timme matte. Ganska slapp dag.
Efter skolan ska jag nog träffa pappa, vi ska åka och köpa nya kläder m.m
Uppdaterar senare.
Under styling lektionen idag. Jag satt & lyssnade musik, satt inne på fb, läste ELLE & fick mitt hår ompysslat.
Jag gillar mina lektioner för en gångs skull haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0