I just need somebody to love.

Åh, min gårdag blev lite fail men ändå chill.
Blev ingen fest i antingen sumpan eller rissne..
Slutade med att jag var hemma, drack HELT ensam och sprang runt i heeela lägenheten och hade Justin bieber på högsta nivå. Hade faktiskt sjukt kul. Pontus ringde mig, och han kom över. Jag var fruktansvärt trött haha. Vi kollade på Dirty Dancing, men jag somnade typ hela tiden. Haha stackarn.. Vad tråkig jag har varit haha. iaf han sov över och drog för kanske 20 min sen. Har sjukt ont i huvudet, men ligger i sängen och lyssnar Justin Bieber. Hehe..
Idag ska jag BARA vara hemma. Ska kolla nya avsnitt av One Tree Hill, äta gott och mysa i sängen hela dagen.
Jag har märkt att jag inte är lika bra på att uppdatera när det är helg.. Sorry för det, men man har ju faktiskt ett liv. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0