Roses are red, Violets are blue. Face like yours belong in the ZOO. Don't be mad, I'll be there too. Not in the cage but laughing at YOU.

Mår ej bra idag haha. Tänkte lägga upp en bild på mig, men nej. Ser förjävlig ut haha.
igår var en mycket bra kväll! Satt hemma och förade men syrran,felicia,mamma + 3 till. Drog sedan till huvudsta där det var trevligt folk! var där ett litet tag och sen började jag röra mig mot duvbo, hem till saga. Som vanligt så hade jag hur kul som helst där. Blev en sen natt, vi somnade väll 6-7 kanske (?) har varit hemma hos saga heeela dagen med sara,emma, alex & saga. Bara myst, sovit, shottat vodka till frukost(haha idioter ni är)
Jaaa... Ska alldeles strax hoppa in i duschen och börja fixa mig inför en ny utgång. Ikväll blir det sundbyberg.
WOOP WOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0